eerste week zit erop - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van bram machielsen - WaarBenJij.nu eerste week zit erop - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van bram machielsen - WaarBenJij.nu

eerste week zit erop

Door: bram

Blijf op de hoogte en volg bram

11 Juni 2015 | Verenigde Staten, Volga

Hallo allemaal,


Ik ben nu precies een week in Amerika. Ik heb het erg naar mijn zin. Het is hier erg warm. Rond de 35 graden. We hebben vandaag weer een deel luzerne gehakseld en ingekuild. We hebben ook nog een klein weitje laten persen, hier lagen nog zeven balen op. Ik heb vandaag weer verse koeien gecontroleerd en toen ben ik gaan ruggen tot een uur of drie. We hadden de kuil zo onder gedekt want er hielpen een deel medewerkers mee. Ik ga nou weer stoppen met schrijven want ik ga nu douchen en slapen want morgen begint de dag weer om 6 uur.

groet bram

  • 12 Juni 2015 - 12:05

    M. Bogaerts:

    Hallo Bram,

    zo te horen zit je al aardig in je ritme ondanks de hoge temperatuur.

    veel plezier en een leerzame tijd toegewenst,

    mvg M. Bogaerts

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bram

Actief sinds 28 April 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 2210

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 15 Juli 2015

Mijn stage naar Amerika

Landen bezocht: