nog twee weken - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van bram machielsen - WaarBenJij.nu nog twee weken - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van bram machielsen - WaarBenJij.nu

nog twee weken

Door: bram

Blijf op de hoogte en volg bram

02 Juli 2015 | Verenigde Staten, Volga

En weer een week voorbij de tijd gaat snel. Het weer is hier heel afwisselend met regen, zon en temperatuur. Ik heb van de week weer veel verschillend werk gedaan. Maar deze week heb ik veel op machines gereden in plaats van in de stal. Zo heb ik twee dagen gemaaid en twee dagen was ik aan het ruggen. Ook heb ik vaak de separator leeg gereden. Ik heb ook de verse koeien gevoerd, strohok en kalver hutten uitgemest. Ook heb ik pinken gehaald bij de opfokker met Frido. Ik heb restvoer weggebracht met de voermengwagen. Ik heb ook gazon gemaaid en gebosmaaid. Ik heb ook een bobcat schoon gespoten met de hoge drukreiniger. Ook heb ik de voerkuilen blootgemaakt. En heb ik de haylage kuil mee ondergestopt. Dit ging er snel want er hielpen veel Mexicanen mee. In mijn vrije tijd heb ik vaak gevoetbald en voetbal gekeken. grt Bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bram

Actief sinds 28 April 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 2199

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 15 Juli 2015

Mijn stage naar Amerika

Landen bezocht: