nog twee weken - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van bram machielsen - WaarBenJij.nu nog twee weken - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van bram machielsen - WaarBenJij.nu

nog twee weken

Door: bram

Blijf op de hoogte en volg bram

02 Juli 2015 | Verenigde Staten, Volga

En weer een week voorbij de tijd gaat snel. Het weer is hier heel afwisselend met regen, zon en temperatuur. Ik heb van de week weer veel verschillend werk gedaan. Maar deze week heb ik veel op machines gereden in plaats van in de stal. Zo heb ik twee dagen gemaaid en twee dagen was ik aan het ruggen. Ook heb ik vaak de separator leeg gereden. Ik heb ook de verse koeien gevoerd, strohok en kalver hutten uitgemest. Ook heb ik pinken gehaald bij de opfokker met Frido. Ik heb restvoer weggebracht met de voermengwagen. Ik heb ook gazon gemaaid en gebosmaaid. Ik heb ook een bobcat schoon gespoten met de hoge drukreiniger. Ook heb ik de voerkuilen blootgemaakt. En heb ik de haylage kuil mee ondergestopt. Dit ging er snel want er hielpen veel Mexicanen mee. In mijn vrije tijd heb ik vaak gevoetbald en voetbal gekeken. grt Bram