op de helft van mijn reis - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van bram machielsen - WaarBenJij.nu op de helft van mijn reis - Reisverslag uit Volga, Verenigde Staten van bram machielsen - WaarBenJij.nu

op de helft van mijn reis

Door: bram

Blijf op de hoogte en volg bram

24 Juni 2015 | Verenigde Staten, Volga

Ik heb van de week weer een leuke week gehad. Het weer was heel wisselvallig. Van harde regenbuien tot 30 graden en veel zon. En dan was het ook nog iedere dag andersom. Maar hij houdt morgen en overmorgen droog weer dus we gaan morgen luzerne maaien. Ik heb deze week veel in de stal gewerkt. Vooral koeien zoeken in de stal en dan deze markeren of vaccineren. Ook heb ik de shovel en de trekker schoongemaakt. Ik heb de kuilen bloot gemaakt, mastitis koeien gemolken, droge mest hok leeg gereden, verse koeien gecontroleerd en het gazon gemaaid. Ik heb ook nog de laatste kalverhutten schoongemaakt. Zaterdag ben ik naar een rodeo in Esteline geweest. Het bullriding (op een stier gaan zitten) vond ik het mooist. Zondag ochtend en middag ben ik naar Aberdeen geweest dat ligt op twee uur rijden van Volga. Want daar moest het zoontje van stage voetballen. En toen heb ik 's middags de kanten van de paardenwei gemaaid met de bosmaaier. Vandaag ben ik naar een paardenshow in Brookings geweest want daar moesten de dochters van stage rijden. Ik ga nu stoppen met typen want de tweede helft van het Nederlands dameselftal gaat beginnen.

Groet Bram

  • 24 Juni 2015 - 19:03

    Sandra Machielsen:

    Hey Bram,

    Zo te lezen verveel jij je nog niet. Het is een hele leerzame stage zo te lezen. Ook is er tijd voor leuke en ontspannende dingen. Je bent nu op de helft van je stageperiode en de tijd gaat hard en wij gaan dus aftellen wanneer je weer naar huis komt. Geniet nog van je laatste weken en maak mooie foto's zodat wij thuis nog veel verhalen kunnen horen van je reis.

    groetjes,
    van ons ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bram

Actief sinds 28 April 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 2205

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 15 Juli 2015

Mijn stage naar Amerika

Landen bezocht: